A reptér több mint 100 milliárd forintos osztalékának örül Nagy Márton, miután az állam több mint 1400 milliárdot fizetett érte
Tény, hogy szép profit jött össze tavaly Ferihegyen.
Tény, hogy szép profit jött össze tavaly Ferihegyen.
Az ingyenesség helyett ezreket fizethettek, akik beszorultak a kapuknál kialakult sorba.
A Boeing 737 MAX utasai mentesítő járattal utazhattak tovább.
Elvitelre – a podcast, amelyben a hét legjobb HVG hetilapos és hvg360-as anyagaiból válogatunk. Csak indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: Budapest Airport és a mianmari junta.
Csöbörből vödörbe kerültek a budapesti repülőtéren dolgozók: úgy érzik, hogy az előző években sem kényeztették el őket, de az állami tulajdonos fukarsága még a magánbefektetőén is túltesz.
A budapesti repülőtér fejlődésének egyik legnagyobb akadálya, hogy a kormány 15 év alatt sem tudta közelíteni a magyarok életszínvonalát a nyugatihoz, nem pedig az, hogy az előző tulajdonos hanyag volt.
A Budapest Airport továbbra is elengedőnek tartja a 4 százalékos alapbéremelést, a szakszervezetek szerint ez azt is jelentheti, hogy a reálbér csökken.
A reptéri dolgozók szerint nem elég az inflációkövető négyszázalékos fizetésemelés, tekintve, hogy a Budapest Airport rendkívül sikeres évet zárt tavaly és tavalyelőtt is.
A 4iG, a Corvinus Zrt. és a Magyar Vagon is százmilliárdokat kapott akvizíciókra, például a Vodafone vagy a Talgo felvásárlására.
A januárban bejegyzett Nemzeti Regionális Repülőtér Üzemeltető Holding Kft. korábban a nemzeti vagyonkezelőhöz tartozott.
Potenciális debreceni és Balaton-parti utakról, digitális beszállókártyákról és az amerikai piac felé való nyitásról is nyilatkozott lapunknak a Ryanair kereskedelmi igazgatója, aki a légitársaság négy új budapesti útjának bejelentésének apropóján járt Magyarországon.
A dolgozók 10 százalékos alapbéremeléssel lennének elégedettek, de a Budapest Airport csak 4 százalékosat adna.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren júniusig tartanak a felújítások, addig azt kérik, mindenki két és fél órával a járat indulása előtt érkezzen ki a reptérre.
Egy légügyi tanácsadó került az élére.
Úgy tűnik, a kormány rákosrendezői álmaiban nem szerepelnek 500 méteres felhőkarcolók, de a terület adásvételi szerződése azért rögzíti, hogy akár ekkora torony is épülhet a helyszínen. Egy fél kilométer magas toronyház komoly kihívások elé állítaná a Ferihegyre érkező repülőgépek pilótáit. Megnéztük, hogyan érintenék a légi közlekedést az esetleges toronyházak és lehetünk-e uniós rekorderek úgy is, hogy nem nehezítjük meg a saját dolgunkat.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalma jövőre már 20 millió fő lesz a kormány várakozása szerint.
Reptéri forrásokra hivatkozva korábban a Magyar Hang írt erről. A Telex szerint egy 2012-es fotó kezdett el terjedni, ez gerjesztette az értesülést.
Kína kerülőúton, egy kis „magyar” cégen keresztül törne be az európai légi piacra. A személyszállítási tervekből évek múlva lehet valami, a kínai hátterű Hungary Airlines addig is bőven profitálhat az áruszállításból. Jól járhat egy Tiborcz-féle logisztikai cég és az állami lélegeztetőgép-biznisz egyik nyertese is. A személyszállításnál majd az újabb terminállal bővített, már visszaállamosított Budapest Airport lehet a kínai elosztóbázis.
A több átkeresztelés után most Hungary Airlines néven futó cég 2021-ben indult, eddig csak teherszállítmányokat reptetett, elsősorban Csengcsou és Budapest között. Magyar ügyvezetője szerint már ők a legnagyobbak a Ferihegyen tevékenykedő cargocégek közt.
A 75 éves férfit a budapesti repülőtér orvosi csapata próbálta meg újraéleszteni.